Картице врлина могу да се користе на било ком од часова где хоћемо да ојачамо колектив или побољшамо односе у разреду, веома су ефикасне, а могу помоћи и у планирању конкретне наставне јединице.
Један од поступака који ја примењујем када испланирам да радим овим картицама је:
Сваки ученик извлачи слику и добија комад стиропора. Сече слику по ивици, боји је и лепи на стиропор који, такође, обликује према животињи коју је извукао (исецање стиропора је нешто компликованије, нарочито када су у питању ученици I или II разреда, те им је неопходна помоћ учитеља). Тако је свако направио по једну картицу врлине. Следећи корак је осмислити начин да представи оно што је исписано на картици.
Приликом презентације врлине постоје два начина излагања картице:
1. закачити чиодом за пано, уколико је и сам пано од стиропора, или наћи начин како их залепити.
2. направити постоље од стиропора тако да картице стоје.
Уколико нема услова за комплетан поступак учитељ може припремити картице унапред, поделити их ученицима, па да они само осмисле начин представљања сваке од врлина.
(У понуди је 21 картица са мотивима животиња, комбинација слике и одређене врлине је случајна, а мотив намеран јер сматрам да је љубав деце према животињама неизмерна).
Нема коментара:
Постави коментар